Uttråkad

Nu har jag gått min morgonpromenad och mina ben känns faktiskt bättre nu :) Kanske ska träningsvärken äntligen ge med sig?

Jag har börjat bli uttråkad. Uttråkad på Kiruna. Uttråkad på att vara arbetslös. Uttråkad på allt! Synd att Ingrid inte kunde ta emot mig ihelgen, för det skulle passa bra nu. Visserligen är jag jue bjuden till Umeå. Fast jag träffade jue Ricky förra helgen....
   Nej, en fest skulle passa bra nu! Förgifta sinnet lite, ha roligt, roa sig... Men vem fan ska jag lura med till krogen? Antingen jobbar dem, är bortresta eller har inga pengar... suck. Dåligt att min vänskapskrets bara lämnar mig här i Kiruna ensam ;P

Idag fick jag min sista lön också, den var ganska trevlig med semesterersättningen :) Fast man blir alltid så besviken när man ser hur mycket skatt de har tagit... jue mer du tjänar, desto mer förlorar du åt staten. Aja, jag har jue råd att vara arbetslös... men det är jue så tråkigt. I alla fall just nu, just här.

Jaja, vi ser väl hur länge jag orkar vara i stan. Det är jue det positiva med att vara arbetslös, att man kan ge sig av när det passar en. Fast jag vet inte riktigt vart jag vill åka, det är väl därför jag stannar kvar här i stan. Blir nog kvar här tills Eriks besök.
   Vad fjollig jag är, sitter bara och väntar på mina män ;P Men längtar grymt mycket efter att få träffa Erik igen. Älskade, underbara Erik. Hur fan ska jag stå ut med honom en till vecka? Haha ;P

Jag är förlorad, utan att förstå.
Som eldar, de brinner.
Som glöd in i mitt skinn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0