Bokat och klart

Nu är allt bokat och klart. Mitt flyg går kl 06:00 imorgon! (!!!)
   Än så länge har jag inte somnat förrän vid 04:00-04:30 den senaste veckan så gissa vem som kommer vara död? Jo, jag :) Men den tiden passade bättre för min far. Funderar på vad jag ska göra under måndagen? Det är först på eftermiddagen jag har mina boendeträffar. Och så ska jag träffa en gammal vän på kvällen.
   Han har erbjudit sin soffa åt mig, men jag valde att bo på vandrarhem de första 2 nätterna. Då måste jag ha en sovplats, dessutom har jag inte träffat honom på 1 år. Men kommer han och jag ännu bra överrens stannar jag gärna resten av veckan hos honom - det är dyrt att flyga fram och tillbaka till Stockholm så då kan jag eventuellt kika på fler lägenheter osv.

Voi, voi, och så måste jag köpa hostmedicin och nässpray eftersom min hosta är vääldigt ihållande. Jävla hosta! Man vill jue inte direkt imponera på någon med att hosta lungorna av sig - speciellt inte under denna svininfluense-hysterin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0