En riktigt dålig kväll

Oj, fy vilken dålig dag jag hade igår!
   Förmiddagen var väl helt okej, men sen vart det bara bråk, bråk, bråk. För att stå ut med allt drack jag alldeles för mycket vin som erbjöds mig. Full på en måndag, yey! Fattar inte hur jag kunde bli så full, slutade dricka kl. 23 fatt jag skulle köra Sara till flygplatsen idag och ändå får jag genant se på facebook mina fulla och arga meddelanden.
   Blivit kompis med någon på facebook som jag inte ens tycker om och skulle absolut prata med henne och hennes lika mindre charmerande vän igår i ett försök att göra mig ännu mer sur. Jag är konstig. Mår jag dåligt vill jag må sämre. Jag är nog ändå sämst ;p

Ny dag, nya krafter. Funderar på att ta bilen och åka till stugan. Jag kan inte bo med den där kvinnan. Hon gör allt för att krossa mina drömmar och ha mig som sin lilla marionett. Och jag avskyr den jag är nu; som bara gnäller och gnäller. Nej, jag försöker jue ta itu med mitt liv, jag har vänt det allseende ögat mot mig själv och insett vad jag vill göra med mitt liv.
   Varför ska jag då leva det som någon annan vill? Varför ska jag inte lyssna till mig själv utan till någon som egentligen inte vill det bästa för mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0