Jullov!

Nu har man arbetat sin sista dag för i år. Man har överlevt en 14h biltur. Här sitter man i Kiruna, har all tid i världen, kan ta det lugnt. Det som jag längtat så till. Men vad är jag? Jo, uttråkad!

Dumma, dumma jag ;P Jag som längtat så till denna dag! Men men, blir nog bättre sen när jag vänjer mig vid att vara lat. Kommer ske många roliga saker under min vistelse här ;) Saknar dock lite min lägenhet, hoppas den mår bra utan mig!

Jag är nog fjollig, det endaj ag tog med mig till Kiruna (i princip) var julklappar och mina mjukisdjur ;P Men inte kan jag lämna Buster och Mini-panda i Sthlm alldeles ensama!

Fick en julklapp också från jobbet i fredags fatt jag var så jävla bra ;) Så var ett trevligt avslut, faktiskt. Man ska jue sluta på topp så ;P

Jaja, kan spela lite mer piano eller nå tills vidare ;p

Kommentarer
Postat av: Jullan

Uppdatera :D

2010-01-08 @ 09:52:01
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0