Almost

Idag är sista arbetsdagen, sen är jag ledig två dagar på raken... och jag har inte ens några planer! Förutom att tvätta, träffa mitt ex, gå på marknaden... Var det något mer? Nej, fast jag kan nog inte ta lugnt tror jag...

Aja, inatt blir det att sova på hotellet i alla fall! Det har gått 2 månader nu och jag har ännu inte testat - det är svagt gjort! Så jag bestämde mig igår att: "På lördag ska jag sova på ishotellet". Så jag skrev om mina planer till en kompis och han ska joina mig inatt, så jag behöver inte uppleva det ensam i alla fall.
   Kom på först idag att det är alla hjärtans dag. Det hade jag helt glömt bort! Trots att jag pratade om det så sent som igår med en kompis... (Fan, saker bara försvinner från mitt huvud. Är typ helt slut i skallen nu. Känns bra med ledighet...) Ja, i alla fall så är alla sviter upptagna, så blir ett vanlig isrum/snörum - men jag ser jue ändå inte konsten när jag sover så. Det roliga är att jag planerade att sova på hotellet just alla hjärtans dag... med en killkompis... Haha, alla kommer tro att vi är värsta kära i varandra! Aja, jag och planering är jue inte det bästa ;p

sova
Googlade bara efter Icehotel Jukkasjärvi och den här bilden dök upp. Vet inte vilket år det här rummet är ifrån, men det är i alla fall på en sån där säng jag ska sova inatt ;)



Idag har jag dock tagit en vääldigt lugn dag. Känns skönt faktiskt, rensat skallen lite. Kanske man kan komma ihåg lite saker! Skulle på marknaden med en kompis idag... det hade jag helt glömt bort. Jag hade glömt bort att det ens en gång var marknad här i stan.
   Fast igår var jag så jävla slut i skallen att jag knappt kom ihåg mitt namn. Fast vi hade jävla roligt - de senaste kvällarna har varit svinroliga i Icebar! Igår hade tre amerikanare som var på festhumör och svinroliga, hade mänsklig bowling på bardisken...
  
Aaah... jag älskar mitt jobb, jag behöver bara lite tid för mig själv ibland ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0