Ångest och försovning

Vilken natt! Gick och la mig klockan 22:00 för att jag var så trött och sliten. 01:00 ringer telefonen och väcker mig. "Ska du komma hit ikväll?" Han var heelt chockad över att jag låg och sov klockan ett redan...

Steg upp en sväng eftersom jag inte kunde somna om. Försökte ladda upp bilder på bilddagboken.se, men det funkade inte. Ännu trött och sliten gick jag och la mig utan att somna. Ångesten ifrån fredags kommer smygandes. Jag måste stå för någonting som jag inte kommer ihåg.
   Jag kan jue fan inte tänka alls när jag dricker så där mycket! Tänk om jag har hånglat med någon, haft sex med någon? Jag kanske har visat brösten till alla på ferrum, jag kan ha gjort vad fan som helst... jag har ingen aning...

Det hade kanske känts lättare om jag bara gjort bort mig för Kiruna, för jag går ut så pass sällan. Nästa månad skulle allt ha varit bortglömt ;P Men nu när det var en massa personal ifrån Jukkas lär man jue få höra om man gjort någonting, det ställen är jue som en skolmiljö med massa skvaller och rykten.
   Blääh på fylle-mig.

Jaja, försov mig imorse igen. Vaknade upp klockan 9 som jag skulle, låg och snoozade till 09:24. "Halv 10 stiger jag upp."
   Trodde jag, ja! Vaknade upp 10:20 med lite panik. Var tvungen att duscha idag (duscha bort all äcklig fylla, hann inte igår innan jobbet). Men nu känns allt under kontroll. Jag har 1h på mig att öppna, så det känns inte som att det är en sååån panik.
   Tycker bara om att ta det lugnt på morgonen... men jaja, det kan jag göra imorgon. Då är jag ledig idag.

Jaa... lär väl ta en vecka innan jag kommer över fredagens ångest :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0