Dagen D

Idag är det dagen D - jag ska klippa mig! Fy fan, jag har längtat efter den här dagen i säkert en månads tid, ska bli skönt att bli av med kaluffsen. Fick höra igår: "Klippt inget konstigt bara." Hmpf. Sådana kommentarer får en att vilja ta det flummigaste man sett...
   Men nej, jag ska nog bara klippa lugg igen och toppa mig. Tycker om att ha lite längd, kan man lägga håret i en svans när man jobbar. Det är skönt :)

Mår bättre idag i alla fall än igår. Har sprängande huvudvärk, men jag tror inte jag har någon feber i alla fall. Det är jue typiskt att man inte känner sånt på en gång.
   Stefan ringde mig igår kl. 09:45 (precis när jag skulle sätta mig i bilen och köra mot mitt städpass) och frågade om jag kunde hoppa in och jobba istället för Evelina som var sjuk. Visserligen är jag också förkyld, men jag kan jue inte säga nej. Så jag la mig och vilade igen och upp igen omkring halv 12. Jag sätter mig i bilen och håller på att svettas ihjäl. Det var fan första gången i vinter som jag var tvungen att ha kallblås på ;p
   Då upptäckte jag att jag nog inte mår så jävla bra egentligen, för jag var ganska yr också. Men vad kan man göra? Inte mycket mer än att bita ihop. Och det gick jue bra igår, var jue lugnt så. Febern gick över mot kvällen så :)

Men idag behöver jag inte jobba! Ska väl försöka ta det så lugnt som möjligt, men man har inte tid för att ta det lugnt. Ska dricka kaffe med en väninna och sen ikväll ska jag väl också iväg. Jaja, man måste jue känna att man lever iaf ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0