Don't drink and drive

Det borde vara olagligt att vara tvungen att stiga upp så här tidigt! Har legat å snoozat i 1h imorse, drömt om mitt jobb som om det inte fanns någonting annat här i världen.

Fast jag har drömt två gånger den senaste veckan att jag kör bil som full. Vad betyder det? Någon som vet?

Nu har man blivit förkyld igen. Får se hur länge det håller i sig den här gången. Förra gången var det 3-4 veckor va? Uscha, jag hatar att vara förkyld. Man känner sig bara så ofräsch och trött hela tiden. Men jag har ingen tid för att vila upp mig. Som vanligt blev mina 3 ledigdagar på raden indragen, den hör gången p.g.a. Jokkmokksmarknaden. Så blir istället 6 dagars jobb på raken, oj så underbart!
   Aja, jag ska inte klaga. Såg att Fredrik har 9 dagar på raken... jag skulle bli galen av det.

När vuxna människa beter sig som 13-åringar, ska man ignorera dem eller säga någonting tillbaka? Jag vet inte, jag har alltid varit dålig på sånt där. Jag är en alldeles fredlig människa för att ens ha lust att tänka ut giftiga kommentarer, sånt brukar komma 1-2h efteråt isf. Och än idag förundras jag över att vuxna människor ännu beter sig som små tonårsflickor! Den tiden trodde jag var över, men icke. Man blir hela tiden påmind om att andra människor inte hinner växa upp lika fort som en.
   Fast det är fan mer charmigt med en person som är som en 5-åring i skallen än som en 13-åring.

Aja, dags att börja göra sig i ordning till dagens slit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0