För en tid som bara går och aldrig kommer igen.

Om man tittar på topplistan på mest lsäta bloggarna på blogg.se så verkar det vara många modeller i toppen. Personligen kikar jag väl på Top Model lite då och då när jag har tid över, men det är för att jag tycker de tar så coola bilder där. Desto mer intresserad är jag inte.
   Kanske för att jag inte har någon chans ens att drömma om det. Hade en gäst inne i isbaren som var fotograf? Ingen aning, men han sa i alla fall att han gärna hade fotat mig för jag hade så fina blå toner i ansiktet och så fina ögon, osv. osv. Jag var dock för kort. Detsamma har en lokal fotograf sagt till mig som brukar ta lite porträttbilder på mig.
   Korta människor som mig får ta och bli bartender istället ;p

my day to shine
Bild ifrån min dag som "fotomodell", sommaren 2006.


Aja, var egentligen inte därför jag skulle blogga. Gick och la mig i sängen klockan 21:00 för att jag hade så ont i huvudet, hade verkligen spränghuvudvärk och inga alvedon. Somnade, sedan vaknade jag upp igen klockan 01:00. Klart jag gjorde, jag är inte van vid att sova så tidigt - dessutom steg jag först upp klockan 13:00 idag. Dumma, dumma mig. Jag som ska upp klockan 11:00-12:00 imorgon så jag hinner fixa mig innan mitt polisbesök! Kanske skjuter upp det till måndag istället, haha ;p

Coolt, nu loggade jag in på min bilddagbok. Inte varit där på år och dar! Oj, senast var visst juli 2007... Undra om man ska börja igen? Visserligen fotar jag bara min bar, men men ;P
   Nästan lite vemodigt och kika på de gamla bilderna, är som att titta tillbaka i tiden. Uscha... Det var en helt annan tid, ett helt annat liv. Det är svårt att förstå att det en gång var mitt liv.

För en tid som bara går och aldrig kommer igen.

Kommentarer
Postat av: Sofie

jätte fin bild :)

2009-02-24 @ 20:21:54
URL: http://ssofiek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0