Full.

oj oj oj... vad fan har jag sagt och gjort igår? När man varit ut är d alltid som en jävla... detektivsaga dagen efteråt. Mina kläder är hemma, min väska var här, min börs med körkort, min mobil... Okej, allt är hemma säkert.
   Mitt knä har jag lyckats slå sönder. Har ett svagt minne att jag gnällt igår att det gör ont som satan och oj vad det var synd om mig igår! Vad fan kom jag på då? Uscha, uscha.
   Jag tror jag ännu är full. Mammas snygga replik var "Du kan jue i alla fall gå rakare idag". Jag är fan full. USCH. Och jag ska jobba. Vi behöver för fan inte ens vara 2 st idag, jävla jävla schema som bara gör mitt liv jobbigt.
   Jag är full. Det här är inte bra. Jag är ännu full... jag kan jue inte ens se bra. Det är ungefär som i Sthlm kl. 07:00 på morgonen när alla åt frukost... Fy fan...

Men hur fan kom jag hem igår? Jag har för mig att jag fick skjuts av några jävla idioter.... men hur fan fick jag dem att köra mig? Betalade jag dem? Jag vet inte, mina pengar ifrån igår ligger i en skål. Men vad fan var det för idioter? Hur kom jag i kontakt med dem? Klent minne!!!

Ringt fyllesamtal i alla fall igår, det såg jag nyss. Ringde upp och bad om ursäkt. "Jag vet inte vad jag sa igår, säkert en massa skit om hur synd det är om mig osv. osv. Jag ber om ursäkt, men det är svårt att stå för någonting man inte kommer ihåg." Det är det värsta med mig.  Dessa fyllesamtal.  Usch, och fy och bläh.

Jag är fll. bläh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0