Hur fan kom jag hem igår?

Nu är man hemma igen. Har tryckt i sig lite mat och inhandlat bakischipsen och snus. Sitter ännu och försöker klura på vad fan som hände igår.
   Kvällen började stabilt. Drack en vinflaska hos Sara, och sen när drycken var slut gick jag och Anna till krogen. Det var ganska spännande vandring, och vi kom fram ungefär samtidigt som Sara och resten som åkte bil ;P Men vad faan, lite kul ska man också ha :D Och jag och Anna brukar alltid lyckas röja ihop :)

Väl på krogen tog jag en drink... som vanligt. Jag och Anna ägde dansgolvet ;) Sedan så babblade jag en massa med Madjid som vanligt. Han, jag och Johanna var i diskrummet och satt på en vagn. Eller jag försökte väl sitta på en vagn, men det gick nog inge bra.
   Jag beställde en sviingod drink! Vodka, hallonlikör och äppellikör med guanabana. Egentligen ville jag ha passionsfruktjuice, men det var lika bra i alla fall. Osama verkade dock sur på mig när jag själv skulle ge mig in i vad jag ville ha ;p
   Sen kom en massa Icehotel folk dit. Jag sprang runt och presenterade Anna för alla... tror jag. Tjaffsades med Jonne, som vanligt ;P Och liksom där försvann minnet också.

Jag har ingen aning om vad jag gjorde efter att jag satte mig ned och pratade med Jonne.

Det är fan hemskt! Jag har aldrig tappat så här grovt minnet. Jag vaknade upp imorse av att mamma kom in och skrek på mig: "När ska du stiga upp egentligen? Du ska jobba idag!"
   Jag satte mig upp och upptäckte att jag somnat på soffan med bara trosorna på mig. Paniken kom smygandes när jag insåg att jag fan inte kommer ihåg hur jag kom hem eller att jag ens somnat. Jag började genast titta så att jag fått med mig allt hem.
   Allt var här, bara lite överallt. Skorna mitt på golvet, klänningen vid sängen, pengarna på bordet, börsen i soffan, kameran på sängen, mobilen i soffan, handväskan på golvet... Jag verkar jue ha levt om i alla fall.
  
Sedan upptäcker jag att hela mitt ben är täckt i torkat blod. Och jag upptäckte även senare att jag har ett rivmärke på bröstet och massa småsår på händerna och blåmärke på foten... Vad fan har jag gjort?

Nästa grejj var att jag hade ett missat samtal och ca 5 sms ifrån samma person. "Ring mig när du vaknar." Så jag ringde upp, och insåg att jag tydligen hade ringt honom igår. Jag har ingen aning om vad jag har sagt, har ett svagt minne om att jag grät och skrek; "det gör ont, det gör ont" p.g.a. mitt sår på benet.
   Mer minns jag inte, och inte fan vill den jäveln berätta vad jag har sagt. Han var i alla fall sur på mig, för jag hade tydligen varit otrevlig. Jag kan gissa att jag sagt någonting i stil med att han inte bryr sig om mig och det är så synd om mig, blablabla. Jag och telefoner går inte ihop i fyllan ;p

Jag slog på datorn och insåg att jag hade skrivit ett väldigt intressant blogginlägg. "Vardagens hjältar" Hur fan kom jag på att tänka på det klockan 6 på morgonen? Vad fan har jag gjort uppe för det första till klockan 6? Krogen stänger jue kl. 3.
   Kom på att jag var på facebook igår natt också, men tackar Gud för att jag inte har skrivit eller gjort någonting där!

Största frågan är bara: Hur fan kom jag hem? Jag har för mig att jag åkte bil hem, och att det inte var någon som jag direkt känner och att jag var en jävla biatch i bilen och bråkade med dem som körde... men det behöver inte alls vara sant, för jag har ingen aning. Men taxi har jag inte tagit, för jag hade alla pengar kvar imorse och jag kan inte tro att jag i min vildaste fantasi skulle ha gått hem ;p
   Hörde idag iaf att jag varit på väg till Jukkas. Att jag skulle med dit på efterfest men att jag försvunnit. Tacka gud för det! Om jag åkt till Jukkas hade jag aldrig kommit hem, och då hade jag fått jobba i klänning ;P Nej, uscha!

Det var verkligen en blöt, vild kväll och jag kommer väl kanske aldrig få reda på hur jag tog mig hem ;P Jag kan fan ha blivit våldtagen eller vad som helst, jag kommer inte ihåg ett skit! Fast det borde man jue ändå ha kommit ihåg tycker man...

Jaja, nu blir det fan inte fylla på länge, länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0