It ain't me, babe

Det är så skönt att vara frisk igen! Eller helt frisk är jag väl inte... men utan feber - jag var glad idag! Var skönt att kunna jobba och ge lite service också. Fått höra massa uppmuntrande idag. T.ex. var jag: "The best barman" (ja, jag ser lite manlig ut i mina kläder... haha ;P) och en annan sa också att jag var "den bästa". Tack, tack! Det ironiska är att jag bara gjorde mitt jobb med dem och gav dem inget extra, men men...  Alltid roligt att höra sådant.
   Annars var det väldigt, väldigt lugnt ikväll. Och kallt! Fy fan, allt var bara slask idag, måste ha gått ned till åtminstone -7 grader där inne i baren. Så där fruset brukar det inte vara.

Aja, bra att man börjar friskna till, för jag har verkligen inte tid att vara sjuk! Som tur är så har jag bara kvällspass nu. Det är ganska skönt ändå, då får man sova ut på dagarna och kan ta det lugnt. Är bjuden på middag imorgon. En vän har varit i Finland och köpt godis åt mig :) Usch vad människor tycker om att ge mig godis, ser de inte att jag blir tjock av det? Men det kanske är det de är ute efter... fetisch!
   Nej, men jag bad om det där godiset. Dumle Stars och sötlakrits - mums! Och för den delen är jag ännu hungrig... tryckte nyss i mig 2 mackor, men det verkar inte vara nog. Jag kanske växer? :) (Jag vet... bara på bredden...)

Nej, nu slutar vi detta inlägg med lite Johnny Cash, bara för att han är så underbar!

Go away from my window
Leave at your own chosen speed
I'm not the one you want babe
I'm not the one you need

They say you're looking for someone,
Who's never weak but always strong
To protect you and defend you
Whether you are right or wrong

Someone to open each and every door
But it ain't me babe
No, no, no, it ain't me babe
It ain't me you're looking for... babe

Go lightly from the ledge babe,
Go lightly on the ground
I'm not the one you want babe,
I'll only let you down

You say you're looking for someone
Who'll promise never to part
Someone to close his eyes for you
Someone to close his heart

Someone to die for you and more,
But it ain't me babe
No, no, no, it ain't me babe
It ain't me you're looking for... babe

You say you're looking for someone
To pick you up each time you fall
To gather flowers constantly
and to know come each time you call

And will love you for all life and nothing more
But it ain't me babe
No no no, it aint me babe
It ain't me you're looking for... babe

Det finns dem man skulle vilja sjunga den här låten för. Verkar inte spela någon roll för vissa hur mycket av ett svin man är mot dem, de verkar ha lyckats måla upp någon fantastisk bild av en och vägrar överge den... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0