I've seen the sun

Idag har jag äntligen tagit ansvar över min kropp och gått på en promenad. Var lite kallt i ansiktet, men annars var det grymt skönt att återigen få vara ute i solens sken. Det är helt sanslöst hur lite solsken kan göra en så glad!

love it love it!
Lite suddig, tyvärr. Jag har ingen stark hand ;P


Nu har jag bara 2 kvällar att jobba och sedan har jag 2 dagar ledigt! Vet inte varför jag längtar till söndagen så mycket, jag lär väl ändå bara inse att jag blir uttråkad av att ha en massa tid ;P Men men, ska bli skönt ändå på något vänster. Fast har inga planer än så länge, har 2 filmer att se. (Oj, vad mycket 2:or det blir ;P)
   Imorgon blir det i alla fall att kika på marknaden. Hade helt glömt bort att den var ihelg, ändå har jag jue läst annonsbladet! Knasigt, knasigt. Men då blir det lite gott och sliskigt, mums. Mer än godis och munkar brukar jag inte köpa på marknaden. Men det kan jue bli trevligt och göra något "annorlunda".

Varför bloggar jag? Har jue inget vettigt att skriva ;P

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Näe Sara, vet du vad? Det har inte jag heller. =P

ngt vettigt att säga altså.

2009-02-13 @ 18:34:48
URL: http://ingridsmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0