Jobb, jobb, jobb...

Snart dags för att sova. Tänkte bara lägga in några rader här först. Vet inte varför, men det har blivit en vana ;p

Min dag på jobbet har varit normal, inget utöver det vanliga faktiskt. Har två långpass till och sedan blir det en helg ledigt. Jag verkligen hoppas på att vädret ska hålla i sig! Hade varit grymt underbart att få spendera en dag ute i solen, leka lite i snön... mm!
   Enligt smhi ska det bli lite kallare och öhm... halvsol/halvmoln... Men de har haft fel förut, hoppas de har det igen! Annars är jag jue ledig mestadels av nästa vecka.
  
Jag längtar verkligen efter sommaren nu... och lite ledighet. Fast inte alltför länge - hoppas så in i norden på att ha jobb till sommaren! Fast man kan jue inte göra mycket mer än att söka och hoppas på det bästa.
   Det skulle kännas skumt att inte ha något jobb, har jue i princip jobbat ända sedan studenten. Hade en månad ledig i september, och sedan var det extrajobb (vilket innebar i princip alla helger och några strödagar) i oktober och november. Förövrigt har jag haft heltid... och lite till ;P Jag har haft tur.
   Även om jag kan gnälla mycket ibland så tycker jag om att jobba. Jag blir så rastlös av ledighet och blir så velig så ingenting blir gjort. Senast man var ledig längre än en månad var när jag var 15 år... Känns som en hel livstid sen dess!

Nej, nu ska man väl försöka sova lite. Har långpass imorgon igen, så ska upp klockan 10. Jag är så jävla morgontrött av mig så det fan inte är sant! Men jag har slutat försova mig i alla fall, och det är jue positivt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0