Slav under vädergudarna

Fy fan... inatt har jag inte alls kunnat sova. Somnade väl först vid 6-tiden och upp klockan 10... Mjau. Var länge sedan jag bara låg i sängen och inte kunde somna... men vi alla behöver väl sådana nätter också. Bläh. Får se hur det går att jobba idag då? ;P haha.

Nu har jag kikat på vädret också. smhi.se föreslog molnigt till helgen, så jag kikade på yr.no istället. De föreslog soligt på lördag. Så vi tror på yr.no tycker jag :D Idag är det dock inte så soligt som både smhi.se och yr.no säger, det är faktiskt molnigt... och lite sol. Fint väder, varmt. Men ändå - de har fel.
   Oj, oj, oj! Nu har man kommit in i den här perioden då man är slav under väderprognoserna. Till sommaren kommer jag bli ännu värre, då kommer jag fan gå in på sidan 3-4 gånger per dag bara fatt få den senaste rapporten om morgondagen. Helt galet. För jag tror jue ändå inte på dem och ställer klockan på 10 så att jag ska hinna gå och sola på morgonen :)

Sommar, sommar... ge mig sommar! Fast bara om du har ett jobb på köpet. Ge mig ett jobb! Med varsning på gång så vet man jue inte hur länge man kommer få jobba, kanske bara har en månad kvar. Så man börjar bli lite orolig. För just nu är jag fan inte ens i närheten av ett nytt jobb. Visst, skickat en massa ansökningar men ingen har svarat än så länge. Bläh.
   Fast visserligen tog det jue ishotellet också en månad att svara på min jobbansökan. Hoppas, hoppas!

Kommentarer
Postat av: jonna

Banan+oboypulver ger det en smak som påminner om marängsviss, därför gillar jag det! :)!!

2009-02-26 @ 13:46:11
URL: http://jonnasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0