Sol!

Vilket fint väder det är ute, wow! Klarblå himmel, stark sol,bara -10 grader... Ser dock ut att blåsa, men man kan väl inte få allt. Kanske blir en promenad när man vaknat till liv?
   Uff, jag vill ha sommar nu. Ge mig! Vakna upp genom att sätta sig på verandan eller lägga sig i solens sken och gassa... Fy fan vad underbart. Jag bor jue verkligen i fel stad. Visst är det fint och underbart med en massa snö, bla bla... Men jag har levt med det här i 19 år, det är dags för något nytt nu!
  
Det är februari, börjar bli dags att söka jobb. Voi, voi. Jag hatar jobbintervjuer. Igår hade jag den flummigaste någonsin "Vad betyder lojalitet för dig? Vad betyder ansvarsfullhet? Vad är dina tre starka respektive svaga sidor?" Och ni vet jue mig? Jag improviserade... det vill säga sa det första som föll mig in, eftersom jag var så oförberedd.
   Dessutom var intervjun på engelska. Jag pratar fan engelska varenda jävla dag, men när man har en telefonintervju glömmer man bort hälften av ordet "What's that called in english again? Hum... let me think... Well, if I put it this way..." Bläh, bläh, bläh. Gick inte bra! Känns fan inte bra. "Bangade" totalt på en fråga! Kom på vad jag borde ha sagt först när jag la på... men men, det finns fler jobb här i världen.

Fast man får se hur man gör, känns som att det finns så många jävla alternativ just nu! Om jag inte söker någon kurs eller jobb som börjar redan i april hade jag tänkt tvinga Erik till Irland i maj. Både han och jag vill jue åka dit, så varför inte? Jag har pengarna och viljan så det räcker för oss båda ;p
   Hade jue varit skönt att vara ledig lite också... fast jag är jue som sagt ganska rastlös av mig. Jag tror jag klarar av att varva ned om jag inte har något jobb osv... fast då latar jag till mig ordentligt och tar mig inte i kragen och söker jobb ;P Voi, voi. Vilka problem jag har ;P

Aja, har ännu ont i hela jävla kroppen. Gamling, gamling. Ska nog ringa och boka massagetid idag. Även om alla extrema spänningar antagligen hinner gå över innan jag får tid... men jag har jue kvar knutar från sommaren. Fick massage igår av en kompis... det var fan underbart. Den bästa presenten du kan få är en massage, inte ens choklad är bättre än det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0