Underbart vacker dag idag!

Vilket härligt väder vi hade idag! Soligt, vindstilla, varmt (-8 kanske)... Underbart! Jobbade inne i baren, men när vi var färdiga tog vi en paus ute i solskenet. Uscha, då hade man lust att bara stanna ute. Sådana här dagar älskar man norrlandsvintern :)

ooh så fint!
Oh boy, vilket vackert väder!


Annars var det ganska slapp dag idag, vi tog och fixade baren till klockan 13:00 ungefär. Sedan hade vi väl kaffepaus i 1½h och sedan hjälpte vi underhåll med lite småfix. Men varit niice. Haft roligt, trots att jag varit hyffsat trött. Blivit upplyft upp-och-ned två gånger ;P Jag är inte bra på att försvara mig själv. Sedan har jag ätit en massa kakor - guidestugan är bäst :)

svosch från taket
Så städar vi i Icebar, med krattor och spadar och snö från taket. Det säger bara svosch ;P


En rolig sak var att Anna hade en jävla snygg mask som hon gick runt och skrämde allt och alla med. Min reaktion var först "Tjena", sedan vände jag mig om igen och insåg att det såg ut som en galning bakom mig ;P Haha. Måste bara lägga in bilden på henne också :)
   Mest synd var det om Tony, han höll fan på att pissa på sig såg det ut som ;P

som man ;P


Har varit en trevlig dag än så länge. Och nu fixar mama mat till mig då jag inte ätit mer än kakor på jobbet. Jo, jag vet - min bantning gick åt skogen. Gick jue bra de första... 4 timmarna, sen var det kört. Men men, kan börja bli nyttig imorgon igen ;P Inte mitt fel att guidestugan ska ha 10 olika sorters kakor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0