But that was when I ruled the world

Bläh, bläh, bläh. Varför har människor så svårt att respektera och acceptera andra människors åsikter och viljor? Är det så svårt att ta: "Jag mår dåligt av det där, snälla jag vill inte höra om det." Varför bli sur på mig då? Fatt jag vill må bra? Om du mår bra av att skvallra... Jag hindrar dig inte, men snälla inte till mig. Jag mår dåligt av det.

Jag är så less, här har man längtat till 2 dagars ledighet men båda dagarna har varit fan åt helvete. Man ska aldrig längta till någonting, för det går bara åt skogen då.

Just nu vill jag fan bara sätta mig på det där tåget och åka långt, långt härifrån. Långt ifrån idioterna, långt ifrån problemen, långt ifrån allt som kan få mig att må dåligt... Visserligen kommer jag att träffa nya idioter, nya problem och må dåligt igen. Men jag är less på det som finns här, för här kommer jag ingenstans. 
  
Tack för att du finns.
Den vanliga frågan: Var skulle jag ha varit idag utan dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0