French hot dog

Det har nästan blivit som en ritual att börja dagen med ett blogginlägg, och avsluta dagen med ett.
   Idag har vi haft lugnt i baren... som vanligt. Fick höra att det är ungefär en vecka kvar med saker att göra, sedan kommer allt dö ut. Och det som aldrig ens blivit mycket i år ;P Jaja, en dålig säsong... jävla finanskris! Även om finanskrisen inte drabbat Sverige så hårt så kommer jue 80% av våra gäster ifrån utlandet. Och funkar inte världen, då funkar inte Icehotel. Tyvärr.
   Så jaa... nu är det en massa prat om varsling. Hittills har inte chefen ringt och sagt någonting, men man ser jue. Hittills är det jue bara rykten. Men jävla många som blivit varslad i andra avdelningar så vi i restaurangen borde inte vara något undantag.

mums


Efter jobbet åkte jag dock förbi Statoil för att köpa snus, så jag slipper göra det imorgon innan jobbet (har långpass imorgon igen... 12-02). Kände mig så jävla hungrig så tog en french hot dog. Medan jag betalade kom Kryckan in och skulle också äta, så det blev att vi hängde där i säkert en timme och pratade en massa skit. Blev t.o.m. två korvar för mig - det går inge bra för mig och beach -09 ;p
  
Nu blir det att mysa i sängen och förhoppningsvist kunna sova! Igår natt somnade jag först klockan 6... Var svintrött vid den här tiden, men låg bara och vred och vände mig. Hoppas det går bättre inatt, för annars blir jag tokig!
   Ska förresten börja ta med mig frukt till jobbet när jag jobbar långpass. Börjar alltid må så jävla illa efter halva dagspasset. Hoppas bara vi har frukt hemma så jag inte måste åka förbi affären imorgon iaf ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0