Ont i hela kroppen

Jag känner mig verkligen som en gamling just nu, jag har fan ont i hela kroppen! Ryggen, nacken, benet, sträckt det andra benet... och ändå har jag jue ett lugnt jobb. Vad fan gör jag på jobbet?!
   Jaja... Skönt att jag bara har en dag kvar, känns fan som att det var år och dar sedan jag senast var ledig. Fast nu när febern är borta har jag roligt och skämtar med gästerna. Roligast är svenskarna... de är så snåla.
   Hade två gäster som drack ganska mycket, de gav mig massa beröm och hade jättetrevligt. "Här har du lite dricks." Lite dricks var 10kr... Men men, pengar är jue inte allt ;P

Nu har jag iaf choklad och lakrits, jag lär bli jättetjock snart! Måste fan lägga av med det här. Men om man får godis, då är det jue oartigt att tacka nej. Eller hur? Det är ändå vinter, då kan lite extra fett passa bra ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0