Hot 'N Cold

Nu har jag fått vara grinig och sur ett tag, så jag börjar må bättre (tack till dig). Har bara fått ont i huvudet nu... blääh. Och alvedonen är slut :( "Why is the alvedon always gone?"

Ska kika på Rockability nu snart, lite pasta i magen innan borde göra susen. Har orkat lägga fram luggen också. Känner mig oerhört duktig ;) Ser dock förjävligt ut, och sen ska mössan på... men men, så är det ;p

Kommer inte alls ihåg vad jag skulle skriva, blev lite distraherad. Så det blir inge mer ;p

Cause you're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in and you're out
You're up and you're down
You're wrong when it's right
It's black and it's white
We fight, we break up
We kiss, we make up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0