tankar efter tekväll

Usch, först... vad fan vad man känner sig bortskämd och åsidosatt, fast vid andra sidan... det är jue först i fyllan vi begär uppmärksammande...

Fy fan vad jag hade ont ikväll, vare sig det var förjtjänt eller icke. Jag gnällde på denna orättvida och människans egoism  eller icke när jag plötsligt insåg att vi alla försöker göra livet lättare att leva, vare sig det är förtjänt elller icke. Det finns så många mofida människor därute som varken jag eller andra ger sin "creds" för och aldrig ska de veta att i våra hjärtan är de hjältar, samtidigt som vardags"hjältar" gör allt för att vårt liv ska gå runt...

Jag är full, oresonlig. 'imorgon ska jag  jobba. 'Mitt knä kommer vrara lika oifukntionellt i motgon som innan, det är mitt fel. jag beundrar dm som gör d jg aldrig skulle ha mod tilll idag.

Kram, poss,  yack... ni är n del av framtiden.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jadu sara :P haha

2009-02-22 @ 14:49:22
URL: http://tirkk0nen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0