Ny frisyr, ny klänning

Nu har jag klippt mig, och så här blev det:

igen igen


Och oroa er inte, jag är inte naken, utan testade en klänning som var axelbandslös. Jag blev förälskad vid första ögonkastet! Klänningen satt helt perfekt och jag såg smal ut. Tyvärr glömde jag kika på prislappen innan jag testade den, så nu är jag 700kr fattigare (hittade ett linne på rea också). Varför köper jag så här mycket kläder? Har varken tid, tillfälle eller plats att använda allt...
   Fest snart? ;p

nyyy
Min nya klänning, försökte ta en bra bild på den... gick inge vidare. Dessutom vet jag att det är stökigt som fan här men ;p

Btw; Jag älskar bra service. Det är inte alla ställen här i stan som har bra service, men min frisör var jättetrevlig och gullig. Inte alls så där jobbigt frågande som frisörer kan vara, utan hon babblade om sig själv också och delade med sig själv. Jättetrevlig! Och butiksbiträdet på B.Young småpratade också med mig och var jättetrevlig, och det är väldigt få inom affär som gör det. Så det var jättetrevligt :)

Kommentarer
Postat av: Jullan

Det blev jättesnyggt!

2009-02-05 @ 10:01:50
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0