Vad? Vem? Hur? Varför?

Uff, idag var det svårt att lämna sängen och ta mig till verkligheten. Hade gärna sovit några timmar till. Vet inte varför jag blivit sån här nu, men nu är det så. Bläääh. Aja, jobbar bara 2 dagar, sen är jag ledig igen. Jag kanske råkade ta det för lugnt? ;p

Utanför så försvinner solen bakom moln, varav den dyker upp igen. Det är irriterande när den bländar mig. Tror det är rök från reningsverket som döljer den... dumma reningsverk.
   Men bli inte lurade av solen - det är -21 grader. Det vill säga att det antagligen är ännu kallare i Jukkasjärvi. Jag är less på kylan nu. Hade jag inte kunnat få en dag med -10? Måste det vara -20 hela jävla tiden? Allt bara fryser, det blir bara jobbigt att jobba då... dumma jävla väder.

Jag har 8 veckor kvar att jobba räknade jag ut. Paniken börjar komma. Vad ska jag göra, vad vill jag göra? Det handlar inte om pengar, för det har jag.
   Det handlar om vad jag vill, vad jag vågar. Jag vet att jag måste ta mig av härifrån, för just nu känns det som om jag blir strypt långsamt. Ett år till och jag är knäpp, då har de dödat mig.
   Men vart ska jag ge mig av? Vart vill jag åka? Vad vill jag göra? Argh, jag blir galen av det här! Kom tillbaka bananskal och låt mig halka på dig igen!

Is there life on mars?

Kommentarer
Postat av: Jullan

Carro berättade att det var -30 i Jukkas ;D tänkte pigga upp dig

2009-02-17 @ 12:17:28
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0