Fredagskväll

Åh herregud, det är livsfarligt för mig att vara ledig! Jag har fan smällt i mig 3 påsar med godis och en pringelsburk på 2 dagar... det är sanslöst mkt. Dessutom behöver jag väl inte påpeka att jag druckit cola, öl och julmust? Jaja, jag gick jue ned 1 kg under jul så får väl ta min julövervikt nu ist...

Uff, jag har beslutångest för ikväll. Blev bjuden på 2 olika fester ikväll, men jag dissade båda två. Känner mig trött och seg eftersom jag inte fått min ledighet, så jag vill inte att min enda lediga dag ska sluta i bråk (och det vet jag att den kommer göra om jag går på krogen). Fast jag har börjat sakna lite att gå ut och dansa... Ska försöka att ta mig till krogen nästa fredag jag är ledig (när den dagen är vet bara Gud).
   Så det blir inte fest för mig idag, men då är frågan om man bara ska sitta hemma eller om man ska besöka någon? Jag har suttit hemma hela dagen och pratat med syster iaf eftersom hon åker imorgon. Men börjar känna mig rastlös nu av att vara hemma. Vet dock inte om det förväntas av mig att vara hemma eller inte... Mamma och pappa vill jue iaf det, eftersom jag sover borta minst en gång i veckan och för att mitt alkoholintag ökat en aning sen hösten.

Beslutångest, beslutångest... Eller ja, jag vet jue vad jag vill, men tyvärr tänker jag alltid på andra före mig själv ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0