I walk the line

Här sitter jag och har äntligen blivit... obakis ;P Fan vad bakis jag har varit idag, helt sinnessjukt! Men jag har lyckats jobba i alla fall, och som tur var så hade vi mest svenskar så jag slapp stappla fram på engelska ;p Man skäms fan över att jobba när man är i det skicket jag var idag... Men men, det är självförvållat. Det är bara att bita ihop.

Igår hade jag dock sjukt roligt, men jag måste ha varit jävla full också! Upptäckte imorse att jag kommer fan inte ihåg så mkt av mina konversationer efter det att jag kom till krogen... Oj, oj, oj!
   På så sätt är det skönt att man är så sällan på krogen, eller inne i stan för den delen. Man kan göra bort sig som satan, för ingen kommer påpeka det för en sedan. För nästa gång man kommer dit kommer allt vara bortglömt. För jag, om någon, gjorde nog bort mig som satan. Men roligt hade jag!
   Man kommer på så knäppa grejjer när man är ute. T.ex. att man kan gömma sig bakom ett par solglasögon... klart som fan att ingen känner igen mig när jag har solglasögon på! Ungefär som i en tecknad film... Men det funkar inte i verkligheten - men nu har jag testat! ;p

Han var där som förväntat. Såklart. Jag började gråta, som vanligt ;P Någonting jag inte kommer ihåg är att jag tydligen ropat på vakten och sagt att jag har en ny pojkvän, som dessutom är sexig som fan! Hahahahaha.... Tänk om man hade det så bra ;p Aja, han kan jue få tro vad han vill om det får honom att låta mig vara ifred.
   Fattar inte varför killar är så jävla... besatta av sig. Hur kan ett "nej, jag vill inte prata med dig" vara så svårt att förstå? Klart jag reagerar som jag gör fatt du har betett dig som en jävla idiot de senaste månaderna. Och vet du hur du skulle slippa mitt, enligt dig, dramatiska och falska uppträdande? Lämna mig ifred. En dag kanske vi kan prata med varandra, men inte ännu. Låt mig vara ifred så jag kan våga lita på dig igen och känna mig trygg, inte panikslagen. Suck.
   Det värsta är jue att han inte är den enda... Det är också ett roligt fylleminne, man blir så jävla ärlig i fyllan: "Du vill bara ha mig nu för att du inte har mig. Du vill bara ha det du inte kan få." Oj, oj, oj. Honom trodde jag att jag hade sluppit, men han hänger också kvar. Varför? Jag har inte ens varit snäll mot honom... Kanske borde ta och testa och säga: "Jag är din, nu och för alltid!" Då kanske dessa killar skulle låta en vara ifred....
   Hum... värt att funderas på!

Btw. När jag kom till jobbet idag hade jag fått post. En gäst hade skickat kopior på bilder på mig och skrivit ett brev där det stod :"Thank you Sara for all the good drinks you made for me, I had a great time!" Jag blev jätteglad, så gulligt av honom att skicka brev ända ifrån USA. Då känner man att man gör ett bra jobb. Och man känner sig jävla uppskattad!

Men ikväll ska jag nog bara sitta hemma och sova snart. En kollega har en kompis ifrån England på besök och ville att jag skulle ta en drink med dem här inne i Kiruna... men jag orkar nog inte. De är jättetrevliga och roliga, men jag känner mig lite slut. Får ta det någon annan gång ;p

Aja, för att summera allt som hänt: Livet är jue i alla fall inte tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0