Läskiga drömmar

Varför har jag börjat få dessa drömmar? Jag har inte gjort eller sett någonting som skulle kunna påverka dessa!
   Först inatt drömde jag att jag blev misshandlad (jag kommer ihåg vem också, men det ska jag inte ta upp här). Jag kommer ihåg hur halva min överkropp var fylld med sår och blod. Jag lyckades ta mig ifrån förövaren och någon som jag inte kände, inte i drömmen heller tror jag, sa till mig "Hur kan de inte se detta?" och menade mot min familj och vänner, eftersom misshandeln verkade ha pågått under längre tid utan att någon upptäckt detta.
   Jag vaknade upp och vågade knappt somna om igen, skakad av drömmen. Så efter lite sömn inatt så la jag mig och vilade nu på dagen. Då drömde jag att jag hamnade på sjukhus. Innan sjukhussekvensen drömde jag någonting skumt och äckligt som inte är värt att dras upp här, men vem som slog mig den här gången minns jag inte - bara att det inte var samma förövare som i nattens dröm. Men jag blev misshandlad igen. Och min syster (i drömmen alltså) poängterade att familjen är viktigast.

Varför dessa drömmar? De skrämmer mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0