Motivation tack!

Det är sinnessjukt hur mycket jag kan sova när jag väl sätter igång. Visserligen gick jag och la mig omkring 04:30, så då är det kanske lite acceptabelt att sova till kl. 12... Så jag ställde klockan fatt inte sova bort hela dagen. Jag vaknade. Jag slog av väckerklockan. Sedan blev det mörkt igen.
   Vaknade upp klockan 13:15 av att mamma ringde och då skyndade jag mig upp från sängen fort som fan för att inte lyckas somna om. Och inatt hade jag en sinnessjuk dröm igen. Konstiga drömmar jag har fått...

Aja, man kanske tar och dammsuger innan jobbet i dag, det hade varit lite fräscht att göra ;P Jag fattar inte hur man kan vara så bekväm som jag är! Som igår kväll när jag hade tråkigt slökikade jag på tv hela kvällen, sedan när telefonen ringde vid midnatt och en gammal vän ville komma förbi blev rummet färdigröjjt på en kvart, tjugo minuter. Jag måste verkligen ha motivation till att göra någonting! Om jag inte har något speciellt att stiga upp till, så stiger jag inte upp. Om jag inte har något speciellt att städa för, då städar jag inte. Slö jag är...

Jag blev i alla fall lite förvånad igår när telefonen ringde. Det var en gammal vän som inte hört av sig på ungefär en månad. Det är en kille, och ni vet killar går fan inte att förstå sig på. Jag blir förvirrad varje gång jag har någon sorts kontakt med en kille, så jag har helt enkelt slutat bry mig. De tänker verkligen inte som kvinnor, det är någonting som är säkert!
   Inte för att jag hade någonting emot hans besök, blev bara så förvånad att han verkligen ville träffa mig igår... Jaja, killar är killar. Jag gjorde jue ändå inget vettigt. (Förutom att jag åt mig väldigt mätt på godis... men nu känner jag mig inte alls sugen på något onyttigt!)

Am I just fooling myself
That she'll stop the pain
Living without her
I go insane


Blivit förälskad i Dirty Dancing-låtar igen. She's like the wind, I've had the time of my life, Loverboy...
   Fast jag måste säga att She's like the wind inte riktigt passar in till Patrick Swayze rollfigur. Fast ja, den är väl till fatt visa hans mer sårbara sida ;P Hur som helst är den underbart mysig. Tänka sig kärlek!
   Usch, jag måste ha pms eller någonting när jag är så kärlekskrank :P

Just a fool to believe I have anything she needs
She's like the wind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0