Sunshine in my heart

äntligen

Äntligen har solen börjat visa sig! Var ute på en promenad i solskenet och började genast längta till sommaren. Visst kan vinter och vår vara vackert... men ingenting är som sommaren. Bara jag ser solljus blir jag glad!

Satt nyss och kikade jobbannonser på arbetsförmedlingen. Kanske lite tidigt att söka jobb nu, men snart så... Många ställen ville dock ha x antal år inom bar och servering, jag har knappt 1 år efter den här säsongen. Men men, något jobb får man förhoppningsvist.
   Längtar nästan tills jag kikar igenom jobbannonserna på riktigt och börjar söka! Det kommer vara första steget mot ett nytt liv känns det som. 
  
Jag tänker ingenting annat än på jobb känns det som. Skoltiden känns väldigt länge sen, och det känns inte som att jag kommer börja plugga snart. Trivs bra med att jobba, i skolan måste man plugga en massa... uscha ;P Men ska nog söka in till en skola i år i alla fall, men även om jag skulle komma in kanske jag tackar nej.

Uff, det finns så många valmöjligheter här i livet. Man vet inte var man ska börja ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0