This is the life

Nu är jag ledig igen! Har 3 dagar på raken, så lär bli förslappad. Sov för fan 13h inatt! Fattar inte hur jag orkade med det... men så var det iaf ;p Grymt skönt om inte annat! Jag sover jue inte så mkt när jag jobbar så nu under ledigheten tar man igen all sömn och allt ätande.

And you're singing the song thinking this is the life
And you wake up in the morning and your head feels twice the size
Where you gonna go, where you gonna go,
where you gonna sleep tonight?

Idag ska jag på stan en sväng med Sara, det är dagens planer ungefär ;P Tror inte jag orkar gör någonting väldigt ansträngande under min ledighet (Förkyld fortfarande!), utan ska nog softa... om jag inte blir less ;P Antingen kommer jag att klättra på väggarna av all ledighet, eller så kommer jag att bli förslappad... och båda alternativen är trovärdiga ;p
   Jag lär nog inte orka åka till Jukkas någonting. Festade där i måndags så nu kan jag gott och väl vara utan det stället! Börjat bli lite orolig över mitt rykte eftersom jag knappt pratar med tjejer utan umgås bara med killar så... ska ligga lågt ett tag ;P Även om jag vet att folk pratar med eller utan fakta, men ja... min plan var jue att vara anonym! Det går inte så bra ;P

Igår skottade man och hade ett 8h-pass med fysiskt arbete. Jag blev helt slut (därav all sömn). Jag kan inte förstå dem som orkar hålla på med det där hela dagarna! De måste vara superpeople eller någonting sådant! Det är inte jag... En dag i veckan går bra, men inte mer än så. Fast det är roligt att vara aktiv :) Men som sagt, måste nog träna upp mig lite mer innan jag skaffar ett sånt jobb ;p De får dock bättre betalt än mig!

Fan, jag får ingen massage, de vill inte svara :( Snyft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0