Äntligen har man det lugnt!

Äntligen är helvetesveckan över! Jag känner mig som en mes, men varit så jävla slut torsdag och fredag så jag njuter för fullt av min ledighet. Kan skylla på att jag ännu är förkyld. (Efter 2 veckor! Varför går den aldrig över? Varför, varför?!) Vi hade jävla drag på nyår, fast själva nyårsafton för min del var lite... kaotisk ;P Hade svinroligt mestadels av tiden, så egentligen kan själva nyårsafton sammanfatta mitt liv ganska bra :)
   Nyårsdagen var jag jävla trött. Tänker inte gnälla på att jag var bakis, för jag får skylla mig själv att jag drack på nyårsafton. Men jag hann bara med 3h sömn så jag var inte direkt i form. Det var jävla skönt att alla gäster verkade vara lika sliten som mig, för det var väldigt lugnt.
   Igår hade vi också ganska lugnt, och jag var lika sliten då. Jag tycker inte om att jobba när jag är så där sliten. I isbaren ska vi vara väldigt serviceinriktade och pratglada, och det är inte jag när jag är trött. Och det känns inte bra att inte kunna ge den service som man vet att man kan. Men men, nästa vecka kommer jag igen :) Och förhoppningsvist har jag blivit frisk då! Jag är så less på att vara sjuk! Man kan inte andas. Och andas är bra :p

I could be brown
I could be blue
I could be violet sky
I could be hurtful
I could be purple
I can be anything you like
Gotta be green
Gotta be mean
Gotta be everything more
Why don't you like me?
Why don't you like me?
Why don't you walk out the door?

Fått den där låten på skallen, så den går på repeat. Jag blir glad av den där låten :) Intressant va? ;p

Idag har jag fan inte gjort mycket vettigt. Tagit med syster och Daniel till ishotellet och visat dem omkring. Självklart är jue isbaren bäst :) Annars har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, med lite rödvin :) Känner mig lite dryg som inte orkat umgås med någon idag, men seriöst... jag är slutkörd. Även om andra kanske orkar och klarar av att vara på g hela tiden gör inte jag det. Jag blir bara otrevlig till slut ;p Dessutom måste jag jue ta mig tid till min familj och prata med vänner som inte kunnat komma till Kiruna. (Tack för ett trevligt, långt samtal Ingrid. Kom hit snart!)
   Men imorgon ska jag väl försöka ta vara på min ledigdag och umgås med lite vänner :)

Nej, nu blir det väl Scrubs eller något annat slött. Och sen ska jag väl sova igen. Inatt sov jag 7h, är överlycklig över att ha fått sova så mycket :) Men inatt ska jag minst sova 9h!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0