But I laugh so hard I think I died

Det är skönt att vara ledig, även om man inte gör så mkt. T.ex. är kvällens planer Scrubs och bli tjock. Man behöver sådana kvällar också :) Man behöver inte dricka champagne eller göra bort sig varje kväll ;p

Ja, jag har i alla fall märkt att människor bryr sig jävla mycket. Herregud... att dem orkar? Jag bryr mig faktiskt inte ett skit om vad andra människor gör på sin fritid, det är väl upp till var och en. Inte blir du en sämre människa om du tycker om att dricka mycket eller ha mycket sex? Men men, dryga människor finns det överallt.
   Jag är bäst på att försätta mig i knepiga situationer. Men man lär sig alltid någonting, och jag tänker rida ur denna storm med hatten på. Ni kanske tror att jag är knäckt, men det blir jag aldrig. Det finns bara få människor här i världen som kan knäcka mig, men de vill inte. Och därför bryr jag mig om dem och deras åsikt och inte er dryga jävlar.
  
"Usch... vad äckligt!" - Äckligt, för att det inte är du? Hur äckligt det må vara är jag där en 100 gånger hellre än hos dig. Hellre äckligt än drygt ;P

Aja, man lär sig av alla händelser i livet. Ta tillvara på dem - även om de inte alltid är så trevliga. Jag vill uppleva allt. Jag vill se allt, jag vill vara allt.
   Le mot livet, och livet ler tillbaka. Nu vet jag hur detta är, att vara högstadie-slampan. En ny upplevelse som faktiskt mest är skrattretande. Har du vänner som håller dig i handen är det lätt att inte bry sig (förlåt till er som önskar att jag skulle ta och dränka mig nu). 

En nyfunnen vän sa till mig: "Jag ser två personer i dig. Den som bott i Kiruna i hela sitt liv, och den som sett hela världen."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0