Idioter och horor

Det har varit en bra dag i dag. Det har varit lugnt som satan, som alltid när jag jobbar. Jag måste skrämma iväg gästerna! Det har dock varit en massa trevliga och pratglada gäster idag, samt har jag fått massa besök av kollegor som babblat med mig så. Dessutom fick jag ett besked idag som gjorde att jag drog på läpparna i säkert en timme efteråt. Kan inte låta bli att längta, så jag kände nog inte mig själv så bra som jag trodde ;P

Efter jobbet åkte jag förbi Lomoboloskolan och kikade på hur det såg ut. För er som inte vet om det så har det varit en stor brand där ikväll och när jag kom förbi klockan 2 brann det ännu. Jag blev så tagen av händelsen att jag råkade backa på ett släp - fy så pinsamt! Har aldrig backat på någonting, men där råkade jag göra det... mitt framför allt folk. Men det blev inga skador, som tur var (jag backar jue så sakta så vore konstigt om det blev det).
   Nej, det såg faktiskt riktigt otrevligt ut. Måste jue ha varit en anlagd brand. Fy fan...

lomobolskolan
Bild ifrån nsd.se på infernot.



Det finns dock många idioter i den här världen. En idiot på jobbet sa till mig: "Hej Sara, vill du ligga med mig?" Vad fan har han för problem egentligen? Jag blev bara så chockad över att vuxna människor kan bete sig så omoget så jag svarade bara: "Öh... nej." Egentligen borde jag väl svarat något vasst som: "Jag skulle inte ens göra det om jag fick betalt." eller: "Nja... för att ligga med någon så måste killen antingen ha utseendet eller personligheten... och eftersom du inte har någonting av detta så: Nej tack."
   Han tyckte säkert han var jätterolig och kände sig säkert jättestolt över sig själv som vågade säga någonting sådant. Nu kommer de säkert sitta och skratta och skåla om det... Herregud. Han ska föreställa att vara 5 år äldre än mig eller någonting sådant!
   Jag blev inte sårad (bara nära och kära kan såra mig, livet har lärt mig att om man tar åt sig av idioter så mår man bara dåligt). Jag blev bara irriterad och chockad över att vuxna människor kan ha ett sådant omoget beteende. Även om jag hade varit en hora så är det orelevant. Så länge jag inte har sårat honom så spelar det ingen roll hur många jag har sex med, det är min ensak tycker jag. Dessutom kan jag slå vad om att han har en längre lista på one-night-stands än jag har (min lista är jue inte direkt svår att slå).
   Men men; man får se det hela positivt. Det är bra att få dåligt rykte, då är det lätt att skilja idioterna ifrån mängden :) Dessutom: Jag är hellre en hora än en otrevlig idiot.

Längtar dock till imorgon. Det lär bli en bra natt :)

P.S. Inatt drömde jag något mysko... igen. Drömde att jag körde full, vettefan varför. Gick nog inte så bra heller. Polisen stoppade mig, men de tog inget alkotest på mig, kikade bara på mitt körkort. Sedan var min kompis smart nog att säga någonting om att jag druckit, mitt framför poliserna när jag pustade ut över att jag hade kvar mitt körkort. Sedan vaknade jag upp.
   Jag har hört att om man drömmer om att man kör bil så försöker man ta kontroll över sitt liv. Om man kör som full, menas det då att jag försöker ta kontroll över livet men att det går åt helvete? D.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0