Skitnatt, skitbil.

Godmorgon till mig! Vaknade upp kl. 13:20, men är ändå svintrött. Varför? Jo,somnade väl omkring 07:30...

Min natt var hemsk igår. Först fick jag en bred utskällning som jag tog emot, nickade och log ungefär. Fick höra att jag verkar obrydd, haha, fast det är sant - tar jag åt mig av saker, speciellt elakheter brukar jag inte visa desto mer. Men det var tydligen någonting dåligt i alla fall. Jag nickade och log i alla fall ;P Vi alla har olika syn på saker och ting, jag orkar inte dra upp varför jag är som jag är och inte så som de vill att jag ska vara.
   Ja, om det löste sig eller inte vet jag inte, men hon blev gladare efteråt och anstod sig att prata med mig i alla fall så.
  
När jag skulle hem längtade jag efter min chipspåse och Scrubs. Satte mig i bilen 01:30 och... fick inte igång bilen. Arvin såg mina problem och kom dit. Jag pratade om min skitbil och vi stod där i en halvtimme till och babblade, fick inte igång bilen då heller. Jag la om motorvärmaren så den skulle hålla på till kl 3 ist och följde med hem till honom. Jag fick mackor och vi pratade om livets mysterier till strax innan 3 då jag gick tillbaka till helvetesbilen.
   Bilen startade fan inte i alla fall. Jag gick till repan och bad om boende. Jag fick bara kallt boende, så gick till dressingroom. Tog en kopp varm choklad i misstag, men det var gott i alla fall. Funderade över livets mysterium (killar och bilar). Klockan blev halv 4, jag gick till bilen igen. Den ville inte starta. Då gav jag ganska mycket upp. Satt i dressingroom och läste Icehotels tidning. Jätteintressant! Eller inte...
   Kändes inte mycket till idé att sova. Så satt där och hängde till kl. 5, då vågade jag ringa hem (min mama stiger upp ungefär då). Papa kom ner till Jukkas till kl 05:45. Vi försökte med startkablar och skit, men batteriet var helt dött. Kom äntligen hem kl 06:30.

Så det var inte någon rolig natt. Inatt ska jag sova hos min farmor och farfar. Får ta bussen ned till Jukkas. Imorgon ska vi fixa in batteriet i bilen. Jobbar både idag och imorgon, men nu har jag ingen gnista alls fatt jobba. Allt verkar bara gå åt pisshelvete. Men det är kanske för att jag är så jävla trött.

Ena dagen är man på topp, andra dagen på botten. Men så är väl livet. Konflikter, intriger, skit och bajs.
   Tur att det finns underbara människor här i världen, de är som lyckopiller! Tack Sara och Erik som fått lyssna på mitt skitsnack. Ni är mina starkaste stjärnor på natthimlen. Saknar dock Erik, jobbigt att bo så långt ifrån sin närmaste vän. Men men, förhoppningsvist träffas vi snart igen :) Vi ska jue ändå gifta oss, och d måste vi väl träffas, haha ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0