Life is life

Hemma igen efter en händelsefull natt och dag.
   Följde med på efterfest igår, kände mig lite sugen på fest. Fast så roligt var det faktiskt inte eftersom jag inte fick vara ifred. Jag som ville leka twister :( Så för att överleva kvällen drack jag som tusen (jättesmart, för då blir jag ännu mesigare ;p). Stackars min vän som fick stå ut med mitt fyllesnack hela natten... och morgonen. Sanningen är att vi gick och la oss klockan 9 på morgonen (och sov till 11 så jag känner mig lite sliten nu). 
  
Jag kom fram till att jag måste ha varit rätt full, för jag var bakis idag. Länge sedan sist så blev lite förvånad att man kan må dåligt dagen efter ;P Men jag fick jättegod mat i alla fall ;D
  
Hade tänkt åka hem vid 6-tiden, för trodde inte att jag skulle vara riktigt körduglig innan. Tyvärr var jag lite seg på att ge mig iväg, så när jag kom dit klockan 6 så startade inte bilen. Visade sig att det var -30 i Jukkasjärvi... så min bil var helt död. Försökte ge den lite starthjälp, men det funkade inte. Så efter ett samtal med papa om hur jag skulle göra kopplade jag in motorvärmaren och vilade.

Pappa kom in till Jukkas vid halv 9 iaf. Helt i onödan, för det visade sig att bilen behövde bara lite värme ;P Men men... bra att ha pappor ändå! Ska alltid vara pappas lilla flicka! Förväntade mig en utskällning när jag kom hem, men mama och papa skrattade bara åt min okunnighet. Det kändes skönt, för jag har fan ännu ont i huvudet - och magen!

Fast killar är oerhört roliga... Så fort de inte får det dem vill ha så blir de sura. Tror de verkligen att bara fatt jag är 10 år yngre så gör jag vad som helst med vem som helst? Herregud. Nog fatt folk nog tror det om mig efter igår... fast det ska jag inte ta upp här, bara att vissa människor kan man inte bete sig som svin mot ;P
   Tur att det finns underbara människor här i världen i alla fall :) Annars hade jag nog gett upp för länge sen... Blivit nunna och flyttat till ett kloster i Italien... Fast det lät faktiskt inte så tokigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0