Klump

Idag är det en bra dag, och imorgon också. För nu kommer inte jag behöva köra bil på två dagar - woho! Även om jag trivs med att köra med min bil så... är det säkrast så här. Jag och bilar lyckas inte komma överrens. Det är nog av ren tur som Saras papas bil inte blev träffad av min otur med bilar.
   Visserligen kallar pappa mig slarvig, men jag skulle hellre kalla mig klumpig. Mitt problem är att jag tar så jävla många risker och chansar så mycket. Jag tar aldrig den säkra vägen, för det är jue alldeles för tråkigt. Så sen sitter man fast där...
   Hittills har jue bara batteriet fryst, kattstryparen lossnat (tror papa kallade den så), vindrutan spårat ut och så har jag kört fast. Sedan har vi de ständigt pågående problemen med ojämn fördelning av gasen (kommer inte ihåg vad det kallas, men det är typ luft i förbrännaren eller nå sånt och skit samma... bilen juckar fram!) och förardörren som vill frysa.
   Tur för mig att jag lyckats hitta en kompis som kan sånt här med bilar!

Fan, hur lyckas man? Jag köpte nyligen 2 lepsyler... och nu är båda borta. Dessutom har jag lyckats tappa bort min idominsalva (eller hur den heter). Hur?!

Jag har även en begåvning att locka till min utländska valutor till dricks. Senast fick jag 100 tjeckiska kronor, eller hur det kallas. Vi kollade upp hur mycket det var värt, och det var omkring 39 svenska kronor. Vettefan vad som hände med min sedel, hade gärna tagit den hem men den är nog kvar i kuren om inte Fredrik tog den.
   Fick den av 3 tjeckiska män som var hur trevliga och goa som helst. En av männen blev helt förälskad i mig. Han bytte mössa med mig (för alla älskar jue våra mössor) och stoppade upp sedan en massa pennor i min mössa - så jag fick två pennor i dricks också! Haha... (Ni förstår, vi måste ha pennorna i mössorna, för annars fryser bläcket.)
   Mot kvällens slut så ville han absolut dansa med mig, och jag kan fan inte dansa. Så han snurrade runt mig lite, sen pussade han mig på halsen (usch så porrigt det lät) och sa säkert tio gånger att det varit en väldigt trevlig kväll.
   Aja, bra att man kan göra någon glad i alla fall ;p

snygg?


Ikväll blir det dock fest. Jag är på som fan! Länge sedan jag var på krogen, så ska bli grymt kul! Enda problemet är att jag har en känsla av att jag kommer bli så jävla full ikväll. Och det kommer säkert bli dyrt, för idag tänker jag betala för mig själv... och jag lär väl säkert vara generös och bjuda andra på öl (har man pengar och är full så använder man dem).
   Men men, roligt som fan - är på som fan. Ska nog ha på mig kjol, var år och dar sen senast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0