No one in your life is with you constantly

Jag hatar morgon. I alla fall allt som är innan klockan 9 (för jag har jue lyckats ta mig upp frivilligt klockan 9 den här veckan). Fast samtidigt, trots att mina ögonlock knappt håller sig öppna av fri vilja, känns det ganska bra att sitta här och veta att man har en hel dag framför sig. 
   Fast visserligen ska jag jobba idag. Städpass. Wiie. Nej, men jag tycker faktiskt det är ganska roligt med städ ändå. Man får jobba med kroppen :) Vi ska väl antagligen byta golv, vilket innebär att man måste skotta och köra skottkärror... Jag hatar skottkärror, jag har ingen jävla kontroll över de där sakerna! Senast så lyckades jag ramla med min skottkärra...
   Aja, i alla fall resulterar det i att jag har kvällen ledigt. Fast kvällens planer är nog att ta det lugnt och somna tidigt (eftersom jag inte lyckades få så mycket sömn inatt). 

Fast jag är förvirrad. Det värsta är att jag själv är anledningen för förvirringen. Ibland undrar man om det blev något fel på en i höstas och jag förvandlades till en idiot? Ena stunden känner jag en sak, i den andra en annan. Det är jobbigt... det måste vara något fel på mig! ;p

Hur som helst behöver jag inte ta itu med sådana triviala saker som mina känslor den här veckan. Har nu 4 dagar med jobb då jag inte lär göra annat än jobba, så det kan jue vara skönt det också :) Fast vettefan varför, men jag har helt tappat suget för att jobba. Det kanske beror på att varit ledig så mycket den senaste tiden, eller att det varit så lugnt de senaste gångerna jag har jobbat... Jag har ingen aning, men just nu skulle jag gärna ligga hemma och ta det lugnt och spendera min tid på att göra ingenting. 
   Det är någonting jag lärt mig om mig själv. Jag lessnar lätt på saker, men sedan kommer suget tillbaka. Tur är väl det! Och de säger jue att det kommer bli mer gäster i februari, så då kommer förhoppningsvist suget tillbaka. Hoppas, hoppas!
  
Aja, man ska väl kanske börja fixa till sig.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0