Godis-beroende

Nu är jag hemma igen. Var förbi Statoil en sväng fatt köpa lite mat åt mig. Hade tänkt köpa chips, men ångrade mig i sista stund och köpte en calzone istället... det var ett misstag. Var inte alls gott, bläh. Statoil kan göra hamburgare, men inte pizza. Men nu har man testat det iaf, får se det så ;p Fast borde ha köpt godis, för är något förjävligt godissugen... Vad är det för fel på mig? Vill ha godis hela tiden... Sinnessjukt.

Idag har det varit en rolig dag på jobbet. Haft väldigt lite gäster, men grymt trevliga. Man blir glad av att jobba där :) Roligast var väl ändå ett gäng med kineser som inte kunde prata engelska. De skulle fota och skåla hela tiden, jätteroligt ;P

Imorgon är jag dock ledig. Ska ta en kaffe med en väninna, men annars har jag inga större planer. Känner jag mig i form kanske jag kikar in hos Drop in-frisören, springer ärenden och sådana saker. Borde ta itu med min ekonomi också, skriva i min kassabok. För tillfället går jue alla pengar till snus och godis... hemskt. Jag lever ett väldigt ohälsosamt liv för tillfället...

Just nu vill jag dock bara ha godis. Varför ha en pojkvän när det finns choklad?


Kommentarer
Postat av: Sara

Väninna, vuxet eller ptja gammalt det lät ;P

2009-01-12 @ 22:44:20
URL: http://tirkk0nen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0