Relax, take it easy

Nu är ledigheten slut, och vi firar detta med ett 11h-pass :)
   visserligen tycker jag med om att jobba dessa pass än kvällspassen, det enda är väl att jag inte tycker om att ha en tid att passa på morgonen och inte få ligga i sängen och dra sig flera timmar. (Som igår... det var underbart!)
   Aja, jag har bara 2 arbetsdagar och sedan är det långledigt. 3 dagar på raken! Kryckan vill börja kl. 8 imorgon (han jobbar jue inte ikväll, så det är lätt för honom - hmpf) så jag funderar på hur tidigt jag ska orka ta mig upp. För slutar jag klockan 2 är jag tidigast i sängen halv 4, men oftast går jag och lägger mig vid 4. (Jag måste alltid varva ned efter jobber, kan inte bara lägga mig ned och somna...)
   Ja, fortsättning följer!

Oj, mitt minne har verkligen blivit kasst! Glömde helt bort att jag gjort frukost, så blev jävla chockad över att se en macka på bordet... herregud, jag måste börja spela memory eller något... vill inte bli dement som 19 år...

Skärp dig. Acceptera att jag lever mitt eget liv och har min egen vilja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0