Somewhere over the rainbow

Jag skrev ett inlägg igår, men det vart mongo så det blev inget. Så nu ger vi ett nytt försök!

Fan vad människor från förr dyker upp i ens liv hela tiden! Människor man inte pratat med på månader, på år... Dagens överraskning var ifrån en kille jag pratade med när jag var 14, 15 år. Nu helt plötsligt hade han skrivit till mig på facebook. Skumt, skumt.

Nå väl, känns som att sommaren är över fast den knappt börjat. Fast jag är sådan. Sommarångesten börjar alltid i juli. Denna underbara årstid som blivit nästan besatthet från min sida. Jag måste hela tiden vara ute. Förut nöjde jag mig med 4h om dagen, nu är jag ute tills solen gått ned. Besatthet!
   Nå väl, sommaren är inte slut på flera veckor och någonting ska jag göra. Nu har jag varit hemma i 1 vecka utan att ha tagit tag i saker. Om jag ska vara ärlig så sover jag bara. Jag är trött när jag stiger upp, trött hela dagen och längtar tills jag får sova. Jag vill sova bort hela dagarna för jag är trött konstant. Men lite vett har man jue. Denna jävla allergi...

Nej, när jag har piggnat till ska jag dra tummen ur arslet och ringa ett samtal som förhoppningsvist får en positiv utgång. Man kan inte sitta och vara rädd hela livet. Och just nu känns det som att Kiruna har lite att erbjuda av vad jag behöver. Det jag behöver just nu är att inse vad jag vill. För just nu känns det som jag lallar omkring och ingenting är bra nu. Jobb är tråkigt, kärlek är tråkigt, familjeliv är tråkigt... Jag är den mest cyniska och negativa människan just nu och jag avskyr det!
   Det bör tilläggas att jag också bara är trött hela tiden så jag knappt pratar med folk längre ;p

Jaja, idag ska jag till Pajala en sväng. Strosa på marknaden. Lär inte köpa någonting, eftersom jag faktiskt lyckats få bort min materialism. Men mysigt att strosa på marknad, hoppas jag :)

Somewehere over the rainbow


Kommentarer
Postat av: Jullan

solen går ju aldrig ner ;)

Jaa marknad! Myys! Synd att du inte är där på lördag istället då hade vi kanske stött på varandra för en lite pratstund

2009-07-02 @ 11:45:34
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0