Festivalfredagen

Här sitter man och börjar bli människa igen. Igår hade jag dock grymt roligt!

Dagen började med sol, sol, sol! Sedan kom syster hem till lunchen och hämtade mig så gick vi Team Sportia loppet. Vi vann ingenting, förutom att vi kanske fick bort några kalorier... som dock kom tillbaka till kvällen.
   Efter att ha spenderat hela dagen ute i solen kom vi hem och jag och pappa gled lite bil (vi skulle hämta pizza). Efter stora klädångest blev det dags för mousserat vin och jordgubbar. Var dock för mätt för jordgubbar, men det var nice :)

Upp till festivalområdet och snurrade omkring. Träffade alla och ingen. Faktiskt gick kvällen jävla fort, och roligt var det :) Sedan blev det efterfest och jag slocknade omkring 6 på morgonen kan jag gissa. Upp klockan 11 och ut på stan fatt springa ärenden åt syrran. Kände mig hyffsat pigg då faktiskt! Men när jag kom hem sen var jag så trött som jag aldrig varit förut.

Dags för omgång nummer två. Känner mig inte så jävla på nu om jag ska vara ärlig, men blir nog roligt när jag väl kommer igång. Syster vet ännu inte om hon vill gå ut, hon mår inte så bra... får hoppas att hon känner mig bättre! Annars får Ricky ta hand om mig idag.

Nu blir det kaffe!
Känns dock som något fattas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0