Lat och bekväm

Jag låg i sängen alldeles för länge idag. Men är det bajsväder ute så är det faktiskt mycket mysigare under täcket. Men nu ska jag sluta lata mig, har 2 dagar innan jag åker och måste städa, packa och umgås med vänner och familjen.
  
Det finns en person som försöker få tag på mig... som jag hänsynlöst dissar ;P Jag känner mig elak, men jag ser inte meningen att träffa honom. Jag har varken tid eller lust så att säga.
   Men vad är elakast, att säga det till honom eller forsätta dissa? Visserligen bör man kunna ta konsekvenser och ansvar över ens gärningar... Uff, jag tycker inte om sådana här situationer. Jag har nog fullt upp utan att spöken från det förgågna ska dyka upp. Varför tycker man alltid olika om saker och ting?
   Roligt när jag pratade om mina "problem" med Erik igår. Han skrattade och sa: "Du låter ungefär som en kille." Fast det tyckte han var lite småfränt, så jag tar inte illa upp :)

Jaja, ska verkligen tvinga ut mig själv på en promenad idag. Kan inte fortsätta sitta och trycka i mig glass. Även om glass och mat är gott så får jag bara ångest - där har ni min kvinnliga sida iaf ;P Så ska jag nog simma idag.
   Sedan ska väl jag och Ricky fika och sedan ska jag och Daniel se på Betnér. Voi, voi. Fullt upp! Får väl försöka röjja upp här lite emellan besöken ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0