On the road again

Nu ska man ge sig ut i Sverige än en gång. Min resa fick dock en oväntad tvist, så får se hur den här cirkusen slutar ;p

Inatt kunde jag sova, var väl en härlig cocktail bestående av resfeber, illamående och huvudvärk. Mycket irriterande när man vet att man ska stiga upp klockan 8! Till slut när klockan blev halv 4, eller något sådant, så flyttade jag till soffan och la mig tillrätta där med min obekväma kudde och min filt. Tänkte att om jag byter plats kanske jag slipper den nedbäddade stressen att sova. Och det funkade!
  
Dessutom drömde jag en grymt konstig dröm. Jag var hos mormor och vi hade öppet verandadörren. Då kom ett gäng med småflickor och småpojkar in och skulle dricka deras hb med fanta. Jag försökte jaga ut dem, men de var väldigt fräcka. Vad frustrerande! Jag ville bara gråta av deras fräckhet.
   Dessutom var ett gammalt ex där - var 3½ år sedan vi var tillsammans. (oj, vad gammal man börjar bli!) Vettefan varför han skulle vara med i drömmen, förutom att han själv är/var en fjortis kanske? Iaf var han grymt mycket snyggare än han någonsin varit i verkligheten. Tror jag, för i drömmen var han väldigt bildskön. Och den jäveln var där med småflickorna och så skulle han charma mig fatt låta dem stanna kvar... Och jag smälte som choklad fast jag försökte vara hård ;P
   Vilken dröm! I slutet av drömmen kom mormor hem och jag började typ grina:" De vill inte gå!" så skulle mormor lyckas jaga ut dem med en kortlek.

Jaja, nu ska jag iväg i 2 veckor igen. Känns som att jag överpackat, även om det faktiskt är ganska lite jag har med mig. Det värsta är nog min rosa resväska - så jag skäms över den! Men men, man ser den jue lätt på rullbandet ;p
   Väldigt nervöst i alla fall att det är Viktors mama som ska möta mig, ujj ujj! Jag tycker föräldrar är nog läskiga som de är, nu ska jag sitta med henne i en bil 1-2 timmar. Vad ska jag prata om? Jag som är så blyg... och vulgär ;P Och hur fan ska jag hitta henne? Ingen aning hur damen ser ut!

Nå, nå. Ska nog kanske äta min frukost/lunch nu.

Kommentarer
Postat av: Jullan

Vart ska du ta vägen nu då?

2009-06-11 @ 12:16:12
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0