Trött, tröttare, Fjällis

Jag har nog aldrig varit så trött som igår. Gick och la mig fatt vila kl 19:00, sedan sov jag tills kl 7. Bara vaknat upp lite då och då fatt svara på sms, sedan somnat om igen. Jag som skulle se på en film igår, bläh. Det sket jue sig!

Jag är ännu trött som ett jävla djur. Skulle vilja lägga mig i sägen igen och sova bort hela den här dagen med! Funderar på om det är varmt ute i solen idag med. Här inne i mitt rum är det kallt som fasiken. Har stängt av elementen som jag brukar under sommaren, men tydligen är det inte tillräckligt varmt för det.
   Så jäkla skönt att ligga ute och sova i alla fall! Igår så gjorde jag inte mer än låg ute och pratade i telefon. Gick jättebra för mig att prata i telefon, var så jävla trött att jag knappt hörde vad människan sa. Tur att man är så pass bra kompisar att man inte måste ha något viktigt att prata om. Längtar tills augusti när jag kan hälsa på honom igen.

Nej, nu ska jag nog gå ut en sväng och kika läget, annars lär jag nog lägga mig under täcket igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0