Allt och ingenting

Det är ganska roligt och kika över topplistan på blogg.se. Det vi, vanliga svennor, vill läsa om är modeller och tonårsmammor. Jag personligen är ganska tråkigt och läser bara mina vänners bloggar. Apropå ingenting ;P

Igår hade jag en trevlig kväll med grymt god mat, öl och glass. 
   Innan kalasandet började (vilket skulle leda till stor besvikelse... jag kan fan inte se på landslaget utan att bli känslomässigt involverad) skulle vi hämta Daniels bil ifrån stan där han hade all öl. Eftersom Daniel varit ut på fredagen skulle jag köra hem bilen åt honom. Tyvärr så gick stolen inte att skjuta fram så pass mycket att jag nådde pedalerna... så vi hittade en halvfull kylarvätska-dunk som jag fick ha bakom ryggen för att kunna nå fram. Haha! Kändes mycket stabilt och jag såg nog mycket cool ut ;P Körde ungefär 30 hela vägen... tur att det går att köra på mindre vägar hem till Daniel ;P

Ibland är man avis på de som har jobb, vill också göra någon nytta. Fast servitris är väl inte en så behövande tjänst i världen.
   Mest längtar jag väl ut på vägarna i Europa just nu. Jag har inte sett någonting hittills, känns det som i alla fall. Och jag vill göra detta när jag är ung och inte ta med hela barnaskaran (för en vacker dag lär jag skaffa barn). Ta itu med detta innan jag hittar något stabilt.
   Har lust at börja plugga nästa år, ska jag gå den utbildningen jag funderar på så tar det 5 år + 1 år praktik. Voi, voi.

Jaja, mycket tankar men ingen verkstad. Borde väl börja packa också... men jag hatar att packa, så jag drar mig för att göra det. Blir väl på tisdagskväll jag börjar ;p
   Får se hur man tar sig till flygplatsen på onsdag. Måste prata med mina päron om de kommit fram till en lösning.

Nå, ska väl klä på mig och bli en människa, sedan ska mor och jag gå och rösta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0