Min dag i halvsolen

Gud vad mkt jag uppdaterar idag! Men är jue ensam, har ingen att prata med... så jag får prata med mig själv :)

Idag tog jag äntligen ut fläsket på en springtur, det kändes bra! Min kondition är sjukt dålig, men jag hade faktiskt bättre kondition än jag förväntade mig.
   Ibland kan jag få dåligt samvete över att vara så pass smal som jag är. Med tanke på mina mat- och träningsvanor borde jag vara tjock. Så hur fan går detta ihop? Får tacka åldern och generna, men ska försöka bli mer regelbunden i min träning. Svårt nu kanske när man inte är hemma så ofta, men då jag får chansen får jag ta den!
   Träffade iaf två nya vänner idag :) En gubbe var ute och rastade sin valp och började prata med mig. Han tyckte jag skulle skaffa en hund så jag har en träningskompis och någon som vaktar mig med tanke på alla våldtäkter i stan. Nog har jag lust, men först får jag väl skaffa något stabilt. Sen så! En liten svart labrador... har bara svårt att hålla mig ;p

När jag sprungit färdigt gick jag till bakgården och gjorde lite magövningar och armhävningar. Hann dock bara med 15 armhävningar, för sedan när jag la mig på mage somnade jag. Var oerhört skönt att ligga där i halvsolen och bara vara. Jag älskar värme och sol!

Kanske ska man välja ut något att ha på sig till ikväll. Vi ska äta grillat och jag får dricka mina älskade Starporamen, mums! Tänkte vara färdig tills dess. Vet dock inte hur jag ska ha håret, om jag orkar fixa det ens... Jaja, framtida problem ;P

P.S. Min pappa tyckte jag såg jäkla brun ut, och nu har jag inte ens fuskat med brun-utan-sol :D D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0