Ännu mer tidsfördriv!

Var kommer du ifrån? Kiruna
Heter? Sara Magdalena Fjällborg
Hur gammal är du? 19 år
När fyller du år? 28 oktober
Tycker du om någon just nu? Tycker om jättemånga ;P
Jag samlar på? Dricks? ;P
Röda eller gröna äpplen? Vet inte riktigt... beror på mitt humör ;P Men tror jag föredrar gröna.
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Erik.
Vilken tid gick du upp idag? 11:30
Har du sovit i din egen säng inatt? Nå jo.
Har du sovit ensam inatt? Nå jo.
Har du strumpor på dig? Nein.
Hur svarar du i telefon? Ja, det är Sara.
Vad ska du göra ikväll? Jobba.
Vad ska du göra imorgon? Gå på min dagliga promenad och jobba ;P
Var vill du bo när du blir stor? Oj, oj, oj... Det vet jag faktiskt inte! Där jag har jobb, bostad och trivs ;P
Vad vill du bli när du blir stor? Det vet jag inte heller ännu, men en mamma ;P
Är det okej att gråta? Klart det är.
När grät du senast? Det minns jag inte.
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar!
Laddar du ner film/musik från internet? Kanske det ;P
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa!
Bär du glasögon eller linser? Bådeoch, just nu linser ;P
Tycker du att det är vikigt att ha märkeskläder?  Absolut! Alltså, det är viktigt att bära Absolut-kläder ;P På jobbet alltså... Haha! Nej, men annars är det inte alls viktigt.
Har du piercing?  I öronsnibbarna bara ;p
Har du tatuering? Nein, men funderar på att skaffa. Undrar om det någonsin kommer bli mer än funderingar ;P
Vill du gifta dig? Med rätt person så kanske.
Vill du ha barn? Nå jo, men inte på många, många år ;P
Solar du ofta? Bara på sommaren utomhus.
Är du bra på att laga mat? Ja visst! Vad drömde du sen då? ;P Alla som känner mig vet att jag hatar att laga mat. Är i köket en gång i halvåret. Så om jag är bra eller inte... antagligen inte ;P
Gillar du att dansa? Oh ja, men jag dansar aldrig nykter ;P
Hur vig är du? Inte tillräckligt ;P
Vilken är din favoritglass? Ingen aning... Daimstrut kanske? Oooh, så gott!
Tror du på ett liv efter döden? Öhm... vet inte, hoppas väl mer ;P
Bor dina föräldrar tillsammans? Nå jo.
Är du en morgon eller kvällsmänniska?  Kvällsmänniska.
Vilken ögonfärg har du? Blåa.
Vilka hårfärger har du haft?  Brunt och rött.
Är du beroende av något? Snus.
Senaste låten du hörde? Coldplay - Viva la vida
Brukar du bädda sängen? Nej, bara vid besök och om jag ska resa bort ungefär ;P
Har du kysst någon under den senaste veckan? Nein.
Vad var de senaste du sa? Ja du, det minns jag inte ;P
Vem kramade du senast? Öhm... Mark tror jag.
Saknar du någon just nu? Min galning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0