Back to work

Jag vill träna! Våren är på ingång och vårkänslorna har börjat gro i en. Nu vill jag träna, äta frukt istället för choklad och glassa i sol. Men min förkylning känns mycket bättre idag i alla fall - tack gode god. Ska tillbaka till jobbet idag så.
   Ska dessutom jobba med min chef. Oj, oj, oj - undra hur det går! Jag har en vana att bli så oerhört nervös med min chef i närheten. Det känns som om han granskar en och så vill jag inte att han ska tänka: "Varför anställde jag henne?" Och när jag blir nervös brukar jag bara prata osammanhängande och fnittra som en småflicka... Men han är bara en människa, som just insett att det finns en Icebar. Jag borde istället skälla ut honom och begära mitt uppsägningspapper som jag ännu inte sett skymten av. Men det lär jag inte göra ;p

Min mama och papa har lämnat mig för att åka till stugan ihelg. Så igår kväll kom Sara förbi med middag åt mig (wiie) och så satt vi och pratade en massa skit och spelade kort. Det var faktiskt svinroligt att spela kort, det har jag fan inte gjort sedan jag hälsade på Erik! Så vi beslutade oss för att nästa söndag spela BingoLotto, haha, precis som de pensionärerna vi är! Men hon var duktig, hon var faktiskt kvar här till halv 1 på natten. Jag är stolt över henne :)
   Själv somnade man inte förrän 3. Så låg och drog mig i sängen lite extra länge. Jaja, sånt är skönt också :) Fick dock ett sms av mama idag. "Hej, har du vaknat? Är du på väg till jobbet?" Argh! Hon har seriös seperationsångest. Det är så jobbigt, för jag är 19 år och jag kan faktiskt ställa alarm och ta mig till jobbet utan hennes hjälp. Hon har jue t.o.m. dammsugit mitt rum! Hon lär jue inte palla att jag flyttar hemifrån...
   Men jaja, hon lagar mat åt mig. Så jag borde vara snääll.

Idag tror jag att jag ska åka hem under min "rast". Ta en promenad och träna lite, och äta förstås. Jag känner mig oerhört frisk, kliar bara liite i ögonen. Jag vill träna. Jag har gått upp i vikt, dags att gå ned de kilona. Men man lär jue klara av att gå ned 4kg på 2 månader, har jue lyckats gå ned så mkt på 4 veckor så det är lugnt än så länge :) Måste bara hålla händerna ifrån choklad...

Nej, nu får man väl fixa sig till jobbet. Hejpa!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag var faktiskt vaken ända till tre jag med :D Satt o kollade one tree hill halva natten tills Niklas kom :P Har tvättstuga nu och kollat one tree hill hela morgonen också :D haha

2009-03-07 @ 12:26:42
URL: http://tirkk0nen.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0