De tog en timme ifrån mig...

Nu har det blivit sommartid, vilket innebar att jag sov till kl. 13:00 istället för 12:00. Dumma sommartid. Men vi fick väl en timme extra igår? Ingen aning, får testa.

Idag tänkte jag och Viktor åka skoter, men självlart är det bajsväder när jag ska ha en utedag. Så jävla typiskt. Varit fint väder i typ 2 veckor och just idag är det bajs :(
   Annars ska jag ringa till min chef och anmäla mig till fuck-offen (är väl lika gärna att göra bort sig en sista gång, sedan kommer jag jue aldrig träffa de där människorna igen).

Dessutom har jag fått en stor, underjordisk finne. Jag har fan inte haft någon finne sedan sommaren, hade bara en minimal nu förra veckan. Fumma choklad! Och självklart kan jag inte låta bli att peta på den... trodde man bara hade sånt där som tonåring ;P Fast visserligen, jag är jue ännu tonåring. Haha!

Nej, ska prata lite med Vikkevire om vad vi ska hitta på idag och därefter bestämma mig för att promenera eller simma.

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Jullan

Jag läste ut boken idag! Gudars, alltså femma av femma. Älskar såna böcker när dom skriver, tex "det såg ut som att han tänkte: vad håller du på med?" men du vet vad jag menar.. mer personligt än skönlitterärt o alldels korrekt. Usch det var en bra bok. Jag längtar svinmycket efter filmen! Fick inte bilden av att det skúlle vara en owen wilson eller jennifer aniston familj när jag läste boken så ska bli kul att se hur det är. ;) Men den kommer inte hit till stan i april iallafall.. Det är så kasst med denna stad! Det är nog nästan det enda jag kan komma på som minus, men varför kan inte vi få mer filmer på bio???? ARGH!

kändes som att man kände det där lilla monstret till hund nästan när man läste boken ;)

2009-03-29 @ 13:50:40
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se/
Postat av: Jullan

haha jaa fast kanske inte helt riktigt en lika energisk sak som den där fast hemskt gärna en lika snäll! :D fast jag har ju mina guldklimpar än så länge! även fast dom har bestämt sig för att springa hos vet. hela tiden!



Jo jag tycker också att dom verkar mer seriösa än att dom ska bli spelade av skådisar som ofta är med i komedier. Fast tror också att det kan bli himla bra för wilson och aniston är ju skitbra!



När ska du till jönköping? filmen ska ju ha haft premiär i fredags tror jag.. eller? .. Fast hörru trist om biografen här i stan dör.. då blir det ju liksom inge bio alls.... ;P

2009-03-29 @ 14:03:52
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se/
Postat av: Jullan

Man lever ju sig in i böckerna på ett helt annat sätt så det är nog det.



Djur är ju det bästa. Pappa frågade idag om jag verkligen är så djurfäst och jag sa joo, annars hade jag inte haft nått att göra ;)



Jag vet inte heller när jag sist var på bio i stan. Narnia, prins caspian, tror jag nästan!

2009-03-29 @ 18:54:24
URL: http://martajuliavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0