Det löser sig

Jag älskar tidiga morgonar! Man kanske borde försöka få tillbaka en normal dygnsrytm? Fast då lär jue jag inte få sova särskilt mycket... hum, hum...

Hade jag varit frisk hade jag stuckit och simmat nu, men så är jue ine läget. Men jag känner redan hur otålig jag känner mig. På ett sätt är det jue inte konstigt att jag aldrig blir frisk när jag aldrig kan ta det lugnt. Men jaja, jag får jue skylla mig själv i så fall.
   Jag kanske borde gå och besöka banken nu när jag är uppe tidigt för en gångs skull? Fast visserligen jobbar jag kväll hela nästa vecka, så då kan jag gå dit och fixa det som bör fixas. Annars kan jag jue fixa saker här hemma som bör fixas, b.l.a. städa ur mina garderober... men det känns tråkigt... ;P

Jaja, jag säger väl som alla verkar säga nu för tiden: "Det löser sig." Som om jag verkligen var så korkad och inte trodde det ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0